tiistai 1. maaliskuuta 2016

Hääpuku ja kengät.

Eilen selailin taas nettisivuilta hääpukuja. Että ne onkin ihania... Oon mieltynyt nyt yhteen ihanaan tylliunelmaan Bridesire.fi sivuilta. Ja kaikki muu sen rinnalla ei ole mitään... Arveluttaa vaan se kun mekko on tilattavissa ulkomailta, mitä sieltä sitten saa? Onko se sitä mitä kuvassa näyttää. Oon lukenut monia eri tarinoita tilattavista mekoista ulkomailta. Jotkut ovat olleet positiivisia jotkut taas negatiivisia. Taidan silti ottaa sen riskin ja tilata sen sieltä. On se vaan niin ihana! Kuvaa siitä en voi tänne laittaa koska mr S ei saa sitä nähdä ennen meidän hääpäivää.
Tietysti me mennään tyttöjen kanssa fiilistelemään mekkoja johonkin liikkeeseen koska sehän kuuluu asiaan. Siinäkin on toisaalta suuri pelko että mitä jos ihastunkin johonkin toiseen mekkoon ja en kelpuuta tilattavissa olevaa enään. Toivon että näin ei käy. ☺️
Olen myös katsonut facebookin hääkirppiksiltä mekkoja ja sieltäkin löytynyt muutama varteen otettava mutta edelleen tilattava mekko on se nro 1. Mulla on ollut myös aika vahva mielipide siitä että käytettyjä tai vuokrattavia mekkoja en halua päälleni laittaa. Taikauskoinen kun olen. Mutta siitäkin mielipiteestä olen vähän lipsunut jos löydänkin sen ihanan käytettynä. ☺️

Häiden suunnittelu on yhtä päätöksen tekoa ja mielialat vaihtelee hurjasti laidasta laitaan. Miten häät saa naisen niin sekaisin? Tästä en kumminkaan valita! Rakastan hääjuhlia ja tykkään järjestellä ja miettiä asioita. 😍

Kengät häihin! Niin. Korkokengät olisi niin ihanat pistää jalkaan. Tekeehän ne naisesta naisen. Mutta  niitä en valitettavasti pysty laittamaan. Mr S on samanpituinen mun kanssa ja en voi olla pidempi häntä! Matalat korkokengät... En tykkää. Kyllä korkokengät pitää sitten olla korkokengät ☺️

Haaveeksi jää...

Ystäväni ehdotti sitten balleriinoja. Mmm... Nekin olisi ihan ok. Mutta ei. Tennarit! Nehän ne on! Ne kun tuunaa blingeillä, helmillä ja silkkinauhoilla niin avot! Tennarit on enemmän mun tyyliset kuin ballerinat.
Tämän tyylistä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti