torstai 25. helmikuuta 2016

Kaason ja morsiusneitojen valinta

Olen miettinyt millaiset häät mulle tulee jo pikkutytöstä asti niinkuin varmaan moni muukin nainen on. ☺️ Tietysti ajatusmaailma muuttuu kun ikää tulee lisää. Mutta aikalailla samoja asioita oon pyöritellyt mielessä iästä riippumatta.
Kaasojen valinta oli mulle helppo tai ainakin luulin niin. Halusin kaksi ihmistä seisomaan rinnalleni yhtenä tärkeimmistä päivistä mutta pienten vääntöjen ja selvittelyjen jälkeen mieleni vaihtui ja kaasoiksi tuleekin kolme ihanaa ystävääni.
Kaason valinta oli aika helppo tämän tytön kohdalla. Se on ollut aina mulle tärkeä ja lähellä elämääni. Hän on ollut mun tuki ja turva teinistä asti. Tämän tytön valitsin myös lapseni sylikummiksi. Hän on myös erittäin perfektionisti joten hää järjestelyt sopivat sille kuin käsi taskuun. Aikataulutus ja muut hommat sujuu tältä varmasti erittäin hyvin. ❤️
Morsiusneidoiksi valitsin kaksi ystävääni. Toinen heistä on myös lapsuuden ystäväni, olemme tunteneet toisemme ensimmäisestä luokasta asti. Hän on ollut elämässäni pienen ikäni. Hänen ansiostaan olen vielä tällä planeetalla ja siitä olen ikuisesti kiitollinen. Hän on aika joustava ja varmasti paikalla kun tarvitsen häntä. Hän myös osaa vähän pysäyttää mun vauhtia jos tarve on, palauttaa niin sanotusti maanpinnalle ja se luultavasti tuleekin tarpeeseen mut tuntien.❤️ Toisen taas olen tuntenut ööh.. Olisiko nyt 7 vuotta. Tämä tyttö astui elämääni mieheni parhaan ystävän kautta. Tutustuttiin toisiimme ja meidän kemiat kohtasi täydellisesti yksiin. Samat kiinnostuksen kohteet, samanlainen huumorintaju ja sama jalankoko :D (Kenkähullu kun olen). Tästä tytöstä tuli mulle erittäin tärkeä lyhyessä ajassa ja sen takia halusin valita tämän morsiusneidokseni. Hän taitaa askartelutaidot ja muut koristeluun liittyvät asiat erinomaisesti. Joten luultavasti hän saa askarella kortit ja koristeet meidän häihin :D Onnea vaan sille.❤️
Jokatapauksessa nämä kolme ihanuutta tulevat tekemään meidän päivästä vieläkin täydellisemmän. ❤️❤️❤️ (Niin ainakin oletan ☺️)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti