lauantai 27. helmikuuta 2016

Turkoosia, turkoosia...

Eilinen päivä oli tosi kiireinen niin en ehtinyt kirjoittamaan tänne. Yritän parhaani mukaan kirjoittaa mahd. Usein mutta voi olla että tulee taukoja kun ei jaksa/ehdi kirjoittaa. Jokatapauksessa yritän olla erittäin aktiivinen tän asian kanssa ☺️
Oon aina halunnut häiden väriteemaan "jotain sinistä" näin ollen Meidän hääväri tulee olemaan turkoosi, valkoinen ja hopea. Kysyin tietysti myös mr S:n mielipidettä asiasta ja sain olankohautuksen. Eihän se edes tiedä mikä on turkoosi. Miehen värikartta kun ei taida olla kovin suuri.. :D Kyllähän se jotain värejä mulle ehdotti kun kysyin häneltä että mikä se voisi olla mutta olin jo mielessäni päättänyt värin ja ehdotin sitä sit kyselyni jälkeen. Ja sehän kävi ☺️ Mahtavaa!  Oon nyt uppoutunut pinterestin maailmaan, ihan huippu juttu! Kuvia vaan kertyy kansioihin. Niin ihania hääideoita oon sieltä saanut ja ne väriskaalat!! Siellä kun selailin kuvia iski mulle valinnanvaikeus. Mitä jos se meidän väriteema ei olisikaan toi turkoosi kun toi sähkönsininenkin on niin ihana.. Tai laventeli... Ei pidättäydyn vanhassa suunnitelmassa.


Värimaailmaa meidän häihin.
Pöydän koristelua.
Kaason ja morsiusneitojen mekot piti alunperin olla turkoosin siniset mutta päädyttiin siihen tulokseen että ne tulevat olemaankin mustat ja niissä on jokin turkoosinvärinen nauha. Kaikille tuo turkoosi ei sovi ja en halua että tytöt tuntevat olonsa epämukaviksi jossain minkä minä olen valinnut. Ja sitäpaitsi musta sopii kaikille. ☺️ Mielestäni pitää olla joustoa edes vähän. Mekkojen tyylinkin he saavat itse päättää kunhan ne ovat samaa materiaalia. On se sitten lyhyttä tai pitkää mallia. Bestmaneille tulee mustat puvut ja turkoosi kravaatti/rusetti. Löysin myös lapsilleni aivan ihanan mekon mutta en tiedä mistä moisen voi ostaa.

Niin ihana!!!
Näissä tunnelmissa siis mennään. Turkoosia, turkoosia, turkoosia ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti